آموزش فعال سازی ( SAVED MESSAGES | سیو مسیج ) واتساپ

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

"


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

" >
سلام مهدی یار هستم از بهمن ماه سال 1399 در زمینه تولید فیلم های آموزشی شروع به کار کردم.
تاریخ : چهار شنبه 19 خرداد 1400
نویسنده : Mahdyyar

واتساپ مثل تلگرام saved messages نداره، ولی خودمون میتونیم فعالش کنیم؛ توی این آموزش بهتون یاد میدم چطور سیو مسیج واتساپ یا همون فضای ابری واتساپ رو فعال کنید پس حتما این ویدئو رو تماشا کنید.

=========

نکته 1 : توی این آموزش از روش ساخت گروه استفاده نمی کنیم که گروه بسازیم بعد توی گروه اطلاعاتمون رو ذخیره کنیم ، از روش بهتر و جدیدتری استفاده می کنیم .

=========

نکته 2 : واتساپ با واتساپ بیزینس زیاد فرقی با هم ندارن همون کار هایی که کردم رو اگه توی واتساپ اصلی انجام بدین بازم میشه.

=========

لایک و کامنت ویدئو یادتون نره ، منو حتما در آپارات دنبال کنید.

=========

آدرس چنل من در آپارات : https://aparat.com/MAHDYYAR_YEAR1385



برچسب‌ها: آموزش واتساپ , ترفند واتساپ , سیو مسیج واتساپ , واتساپ , WhatsApp , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
سلام مهدی یار هستم از بهمن ماه سال 1399 در زمینه تولید فیلم های آموزشی شروع به کار کردم.